Afholdte arrangementer

LinkedIn som salgsværktøj

Slagteriet Udviklingspark Vejle holder Workshop om LinkedIn som et salgsværktøj.

Workshoppen afholdes af JEMAC, som har mere end 20 års erfaring inden for salg og salgsledelse.

Workshoppen er opbygget som en arbejdsworkshop – Dvs. at der kommer løbende oplæg og du kommer selv til at arbejde med stoffet undervejs.

UDBYTTE VED AT DELTAGE:

Du lærer at bruge LinkedIn som et aktivt salgsværktøj.

Du får konkrete værktøjer til hvordan du kan udvide dit professionelle netværk via de sociale medier.

Du lærer at anvende din profil, så andre finder den interessant.

 

Underviser: Jemac, Jesper Dalhus. Lukket arrangement.

Bogføringsseminar

Freddy Frandsen fra Kassetjek giver dig en god økonomisk start som iværksætter.

Hvornår og hvordan skal jeg registreres i CVR, moms, lønsum, import/eksport, branchekode mm.

Hvilken virksomheds form skal jeg vælge, fordele og ulemper.

Hvad kan jeg trække fra, hvordan og hvornår?

Hvordan ved jeg om jeg tjener penge nok til at tage springet?

Hvilket bogføringsprogram skal jeg evt. vælge?

Hvordan får jeg banken med på ideen?

Underviser: Kassetjek, Freddy Frandsen. Lukket arrangement.

Facebook Markedsføring

Facebookkurset giver dig en indsigt i, hvordan din virksomhed potentielt kan nå ud til de mere end 3 mio. danskere som dagligt er aktive på Facebook.

Kurset hjælper dig tæt på lige præcis din virksomhedens målgruppe og lærer dig, hvordan man agerer på Facebook.

Få både viden og inspiration med på vejen! Uanset om din arbejdsplads skal til at starte en succesfuld strategi på Facebook, eller om I bare vil effektivisere jeres aktivitet online, vil dette kursus byde på de rette værktøjer.

Udnytter din virksomhed de mulighed som ligger gratis til rådighed? Facebook har et indbygget værktøj, som hjælper dig med at analyserer på hvem og hvornår brugere kigger på virksomhedens Facebookside. Hvis ikke I udnytter virksomhedens fulde potentiale på Facebook, kan I være sikre på, at jeres konkurrenter gør det.

På kurset gennemgår vi Facebook og kigger praktisk på virksomhedens mulighed for at øge aktiviteten på Facebook.

Dette gælder optimering af virksomhedens profil og brugen af Facebook Ads.

Vi kigger på:

Hvad er facebook og hvem er på Facebook.Facebook – Optimal profilopsætning.

Hvordan kommer man i gang eller videre.

Facebookstrategi.

Konkurrentanalyse på Facebook.

Salg på Facebook.

Annoncer på Facebook.

Facebook Ads.

Konvertering og konverteringsoptimering.

Facebook - Hands On.

Husk at medbringe din computer.

Underviser: Aditup.dk, Anders Sevelsted. Lukket arrangement

E-mail Marketing

Markedsføring der virker!

E-nyhedsbreve er en af de mest effektive metoder til at generere salg på nettet.

Lær på 4 timer hvorfor og hvordan du kommer igang.

E-mail marketing – Hvorfor skal du bruge det?

Hvordan får du mailadressen ud af folk?

Hvad skal du skrive om?

Hvem skal du skrive til?

Hvad er en marketing strategi?

Hvor starter du rent praktisk? (MailChimp Vs. Campaign Monitor)

Hvad kan de 2 programmer og hvordan kan du bruge det allerede i morgen?

Gennem de 4 timer, gennemgår vi hvad E-mail marketing er, hvad du kan bruge det til og hvordan du kommer i gang.

Vi kigger på gode og dårlige eksempler fra virkeligheden og analyserer på hvorfor de virker eller hvorfor de ikke virker, så du er klædt på til at lave din første ”E-mail kampagne”.

Der vil både være undervisning og praktiske øvelser i løbet af de 4 timer.

Underviser: Aditup.dk, Anders Sevelsted. Lukket arrangement

Bogføringsseminar

Freddy Frandsen fra Kassetjek giver dig en god økonomisk start som iværksætter.

Hvornår og hvordan skal jeg registreres i CVR, moms, lønsum, import/eksport, branchekode mm.

Hvilken virksomheds form skal jeg vælge, fordele og ulemper.

Hvad kan jeg trække fra, hvordan og hvornår?

Hvordan ved jeg om jeg tjener penge nok til at tage springet?

Hvilket bogføringsprogram skal jeg evt. vælge?

Hvordan får jeg banken med på ideen?

Underviser: Kassetjek, Freddy Frandsen. Lukket arrangement.